“Rákattintok a pontszámomra, de nekem nem jelenik meg semmi az ablakban!”
Te sem látsz semmit se a Játékközpontban, se a Beállításokban? Ebben a bejegyzésben megmutatom, hogyan orvosolhatod a problémát.
Többször jeleztétek már a fenti esetet, hogy nem láttok semmit a Játékközpontban, így nem éritek el a Küldetéseket, nem látjátok a ranglistát.
Az alábbi képen mutatom, mit láttok ilyenkor:
A jó hír, ez egy olyan hiba, mely böngésző beállítással orvosolható.
Mutatom is hogyan:
Böngésző képernyőméretének módosítása
A hiba oka, hogy a böngésző képernyőjének bizonyos méreteiben nem jeleníti meg az ablak tartalmát. Sajnos ez a fejlesztés során használt keretrendszer hibája.
De semmi gond, gyorsan orvosolhatod, mindösszesen át kell méretezned a böngésződ képernyőméretét.
Csináljuk is meg közösen:
1. Nyisd meg a Játékközpont ablakot
Kattints a pontszámodra, megjelenik a játékközpont ablak.
2. Méretezd át a képernyőt
Nyomd le a CTRL billentyűt, és görgess az egérrel. Ha lefelé görgetsz, csökken a méret, ha felfelé, akkor nagyítasz.
A böngésző url sávjában megjelenik a nagyítás mértéke (lásd az alábbi képen). Némely esetben látszódik a tartalom, némely esetben nem. Állítsd a képernyő méretét 100%-ra, ebben látszódnia kell a tartalomnak is.
Nem sikerül?
Súgót ehhez a funkcióhoz Chrome böngészőhöz itt találsz, de a többi böngészőnél is ugyanígy működik.
Végigolvastad? Kérd a jutalmad!
Tudtad, hogy nemcsak a szoftver használata közben, hanem a Tudásbázis cikkeinek elolvasásaival is gyűjtheted az aktivitás pontokat?
Kattints a gombra és Tiéd a jutalompont!